Ostatni dzwonek na rozpoczęcie intensywnych treningów

Dobra forma na wakacje i zdrowy wygląd to cel, który obierany jest przez spora część młodych ludzi przed swoim urlopem wakacyjnym. Już nawet na kilka miesięcy przed letnim odpoczynkiem rozpoczyna się ciężki trening w celu spalenia zalegającej tkanki tłuszczowej, poprawienie wyglądu sylwetki i wyćwiczenie mięśni aby sylwetka ciała miała wygląd sportowy i atrakcyjny. Dopiero po pełnym przygotowaniu jesteśmy gotowi do plażowania.

Gdzie najczęściej przygotowujemy się do sezonu letniego?

Pierwszym najbardziej popularnym miejscem, gdzie odbywają się treningi przygotowujące do lata są siłownie oraz fitness kluby. Są tam prowadzone zajęcia indywidualne dla zainteresowanych. Odbywają się one przy udziale i pomocy trenerów personalnych, którzy prowadzą cały cykl treningowy i prowadzą osobę aż do uzyskania zadowalających efektów. Można także trenować we własnym zakresie i korzystać z dostępnych urządzeń i sprzętu w siłowniach. Na pewno taka forma jest dużo tańsza o zajęć z osobistym trenerem jednak efekty mogą nie być tak zadowalające jak w przypadku indywidualnej opieki osoby z doświadczenie i wiedzą. Poza tym wszelkie wykwintności na świeżym powietrzu, które wykonywane są w wolnym czasie jak bieganie, jazda na rolkach, na rowerze, gra w squasha, tenisa i inne gry oraz sporty. Każdy ruch pozwala na pozbycie się nadmiaru wagi, natomiast ćwiczenia siłowe poprawiają objętość mięśni, co interesuje w szczególności panów. Panie z kolei dbają o jędrność i brak tkanki tłuszczowej, aby pięknie prezentować się w strojach kąpielowych podczas ciepłych dni.

trening na plaży

Jaki trening najbardziej nada się na wakacyjną formę?

Aby w szybkim czasie nabrać zadowalającą formę i efekty należy przede wszystkim podnieść intensywność ćwiczeń. Cały trening powinien być dwubiegunowy. Z jednej strony trzeba zadbać o przyrost masy mięśniowej co otrzymamy poprze wykonywanie ćwiczeń siłowych i odpowiednie odżywianie, a z drugiej strony wykonywanie ćwiczeń aerobowych, dzięki którym spalimy nadmiar kalorii jeśli jest potrzeba aby zredukować tkankę tłuszczową. Można tego dokonać łącząc trening cardio, treningi aerobowe, freemotion, wolne ciężary lub nawet crossfit. Są to ćwiczenia nastawione na budowę mięśni, wzrost kondycji, redukcję tłuszczu oraz poprawa siły. Dzięki połączeniu kilku tych rodzajów ćwiczeń uzyskanym efektem będzie poprawa wyglądu sylwetki i zwiększona widoczność mięśni. W przypadku kobiet natomiast treningi przyczynią się do poprawy kształtów ciała i ujędrnienia mięśni, przez co nabiera się zdrowy, ładny wygląd, idealny na sezon wakacyjny i plażowy.

Nasz wygląd zewnętrzny ma ogromny wpływ nie tylko na samopoczucie, ale także na zdrowie i kondycję. Niestety podczas długiej i ciężkiej zimy często zapominamy o trzymaniu diety a aktywność fizyczna także odkładana jest na bok. Nic więc dziwnego w tym, że na wiosnę kiedy wszystko budzi się do życia i gdy my zrzucamy ciężkie ubranie to pragniemy odzyskać dawną formę i figurę.

Jeśli chcesz latem ładnie prezentować się w kostiumie kąpielowym. Jeżeli zależy Ci zgrabnej sylwetce to sprawdź co możesz zrobić aby polepszyć swoje samopoczucie. – http://formawakacyjna.blox.pl

trening personalny

Jeszcze nie jest za późno, jeśli weźmiesz się to ciężkiej pracy już dziś, osiągniesz w ciągu kilku miesięcy przyzwoite rezultaty, a to oznacza, że pod koniec wakacji masz szansę zaprezentować się w wyśmienitej formie i cieszyć się ze swojego wyglądu i nowej opalenizny.

Zobacz także: http://www.personalgym.pl

http://kulturystyka.pl/robimy-forme-na-lato-tluszcz-w-dol-masa-w-gore-mozliwe/